Support szolgáltatás


 

 

 

 

A CARE 2.0 és a BIO 2.0 program használatáért havi díjat kell fizetni. A havi díj magában foglalja a szoftver használatának  biztosítását és support szolgáltatást is.


A havi díjakat utólag minden hónap 5-ig 15 napos fizetési határidővel számlázzuk. Lehetőséget biztosítunk tetszőleges mennyiségű havi díj összevont fizetésére is. Ebben az esetben azonban a díjat előre kell fizetni.


A support CARE és BIO esetében is a következőket ingyenes szolgáltatásokat tartalmazza

 

a) Kiterjesztett garancia. Az üzemszerű vagy rendeltetésszerű használat során felmerült, a szállításkor érvényes specifikációtól eltérő hibák díjmentes javítása a szerződés teljes időtartamában.  
b) Jogszabály és rendelet változások követése. A felhasználó által figyelemmel kísért, és változás esetén szolgáltatóval ismertetett jogszabály- és rendelet változásokat 30 napon belül szolgáltató beépíti a programba, és felhasználó részére átadja.  
c) A szoftver verzión belüli módosítások ingyenes átvezetése. Amennyiben a programban módosítás, kiegészítés történik, mely nem jár fő verziószám módosítással, akkor a módosítást felhasználó ingyen megkapja  
d) Telefonos szolgáltatás. Munkanapokon 8-16 óráig szolgáltató telefonos ügyeletet tart, mely keretében felhasználó bármilyen programmal kapcsolatban felmerülő kérdésére szóban vagy írásban választ ad.  
e) Program és/vagy adatbázis hiba ingyenes elhárítása 16 munkaórán belül. A szerződésben meghatározott hiba bejelentést követően 16 munkaórán belül szolgáltató elkezdi, és lehetőség szerint minél előbb elhárítja a hiba okát.  
f) Adatbázis sérülés esetén díjtalan adat-visszaállítás. A hiba bejelentést követően 16 munkaórán belül szolgáltató elkezdi, és lehetőség szerint minél előbb visszaállítja a sérült adatbázist.  
g) Kezelési hibák esetén szükség szerinti helyszíni segítségnyújtás. Amennyiben a program használója a felhasználói kézikönyv tanulmányozása, valamint a telefonos Hot-Line szolgálat igénybe vétele után sem tudja a programot rendeltetésszerűen kezelni, szolgáltató segítséget nyújt a kezelési problémák elhárítása végett.  
 

A support szolgáltatás keretében a szükségessé váló szolgáltatásokat a szolgáltató elsősorban elektronikus kommunikációs eszközök (telefon, e-mail, Internet) és a Posta igénybevételével nyújtja.

Amennyiben kiszállás válik szükségessé, a kiszállások költségeit (kiszállási és óradíj) felhasználónak meg kell térítenie.

 

Kisebb szoftver kiegészítéseket a support szolgáltatás keretében ingyen vállalunk. Fejlesztési igényt bármely szoftver használónk adhat.

Nettó díjak a support keretében nem ingyenes szolgáltatásokra a supporttal rendelkezőknek 2011-ben:

  • Munkadíj kiszállás esetén: 10 000Ft/óra
  • A kiszállási díj: 100Ft/km (Pécs területén belül 2000Ft)
  • Fejlesztés díja nagyobb volumen esetén
    60 000 Ft/munkanap (8 óra)
    (A fejlesztések eredményét minden supportal rendelkező megkapja.)