A CARE 2.0 és a BIO 2.0 program használatáért havi díjat kell fizetni. A havi díj magában foglalja a szoftver használatának biztosítását és support szolgáltatást is.
A havi díjakat utólag minden hónap 5-ig 15
napos fizetési határidővel számlázzuk. Lehetőséget biztosítunk
tetszőleges mennyiségű havi díj összevont fizetésére is. Ebben az
esetben azonban a díjat előre kell fizetni.
A support CARE és BIO
esetében is a következőket ingyenes szolgáltatásokat tartalmazza
a) |
Kiterjesztett
garancia. Az üzemszerű vagy
rendeltetésszerű használat
során felmerült, a szállításkor érvényes specifikációtól
eltérő hibák díjmentes javítása a szerződés teljes
időtartamában. |
b) |
Jogszabály
és rendelet változások követése. A felhasználó által
figyelemmel kísért, és változás esetén szolgáltatóval
ismertetett jogszabály- és rendelet változásokat 30 napon
belül szolgáltató beépíti a programba, és felhasználó részére
átadja. |
c) |
A
szoftver verzión belüli módosítások ingyenes átvezetése.
Amennyiben a programban módosítás, kiegészítés történik,
mely nem jár fő verziószám módosítással, akkor a módosítást
felhasználó ingyen megkapja
|
d) |
Telefonos
szolgáltatás. Munkanapokon 8-16 óráig szolgáltató
telefonos ügyeletet tart, mely keretében felhasználó
bármilyen programmal kapcsolatban felmerülő kérdésére
szóban vagy írásban választ ad.
|
e) |
Program
és/vagy adatbázis hiba ingyenes elhárítása 16 munkaórán belül.
A szerződésben meghatározott hiba bejelentést követően 16
munkaórán belül szolgáltató elkezdi, és lehetőség szerint
minél előbb elhárítja a hiba okát.
|
f) |
Adatbázis
sérülés esetén díjtalan adat-visszaállítás.
A hiba
bejelentést követően 16 munkaórán belül szolgáltató elkezdi,
és lehetőség szerint minél előbb visszaállítja a sérült
adatbázist. |
g) |
Kezelési
hibák esetén szükség szerinti helyszíni segítségnyújtás.
Amennyiben a program használója a felhasználói kézikönyv
tanulmányozása, valamint a telefonos Hot-Line szolgálat
igénybe vétele után sem tudja a programot rendeltetésszerűen
kezelni, szolgáltató segítséget nyújt a kezelési problémák
elhárítása végett. |
A support szolgáltatás keretében a szükségessé váló szolgáltatásokat a szolgáltató elsősorban elektronikus kommunikációs eszközök (telefon, e-mail, Internet) és a Posta igénybevételével nyújtja.
Amennyiben kiszállás válik szükségessé, a kiszállások költségeit (kiszállási és óradíj) felhasználónak meg kell térítenie.
Kisebb szoftver kiegészítéseket a support szolgáltatás keretében
ingyen vállalunk. Fejlesztési igényt bármely szoftver használónk adhat.
Nettó díjak a support keretében nem ingyenes szolgáltatásokra a supporttal rendelkezőknek 2011-ben:
- Munkadíj kiszállás esetén: 10 000Ft/óra
- A kiszállási díj: 100Ft/km (Pécs területén belül 2000Ft)
- Fejlesztés díja nagyobb volumen esetén
60 000 Ft/munkanap (8 óra)
(A fejlesztések eredményét minden supportal rendelkező megkapja.)